Formulieren

Aanvraagformulier (Toelichting)

Met dit formulier kunt u een verzoek om financiële steun indienen bij Stichting Sint Jozef Paviljoen (SJP).

SJP neemt een aanvraag alleen in behandeling die:
• past binnen de doelstellingen van onze Stichting.
Informatie hierover is verkrijgbaar bij het bestuur van SJP.
• tenminste vier maanden voor aanvang van het project – compleet – is ingediend.
Een gestart of voltooid project komt niet voor een donatie in aanmerking. Tijdens de behandeling van uw aanvraag mag u in principe geen financiële verplichtingen aangaan, die betrekking hebben op het aangevraagde project. SJP doet nooit achteraf een toezegging.
• compleet is ingediend.
Voor de efficiënte beoordeling van uw aanvraag is het noodzakelijk dat alle vragen op het formulier compleet (daar waar mogelijk en relevant) zijn ingevuld. Een vraag beantwoorden door te verwijzen naar een bijlage is niet toegestaan.

Een financiële bijdrage van SJP dekt slechts bij uitzondering de volledige kosten van een project: een eigen bijdrage en co-financiering door andere partijen zijn doorgaans voorwaarden. Een aanvraag kan slechts betrekking hebben op één project.

Uit ervaring weten wij dat er soms behoefte is aan uitleg van de begrippen die in het aanvraagformulier worden gebruikt. Daarom is als bijlage een verklarende woordenlijst beschikbaar.

Na ontvangst van uw volledig ingevulde aanvraagformulier ontvangt u binnen een maand bericht of uw aanvraag in behandeling wordt genomen. Indien dit het geval is, krijgt u informatie over de verdere procedure bij de behandeling van uw aanvraag.

Invulinstructie

1. Geef in een begeleidende brief de essentie van uw aanvraag (kort) weer.
2. Vul het formulier volledig in, bij voorkeur met pc, zonder verwijzingen naar bijlagen. Alleen in het Nederlands ingevulde formulieren worden in behandeling genomen.
3. Onderteken het formulier (door een rechtsgeldige vertegenwoordiger).
4. Maak een kopie voor uzelf.
5. Stuur het origineel naar SJP, Savelberghof 55, 2805 RV Gouda.
6. Stuur kopieën mee van:
• de actuele statuten van uw organisatie (eventueel digitale versie), voorzien van datum van passeren van akte en handtekening notaris);
• een actueel uittreksel, niet ouder dan één jaar (eventueel digitale versie) uit het Handelsregister van de KvK, waaruit de huidige samenstelling van bestuur/directie blijkt. Het bestuur dient te bestaan uit tenminste drie onafhankelijke leden, dat wil zeggen leden die niet betrokken zijn bij de uitvoering van het project of in een zekere familiale relatie tot elkaar staan;
• het meest recente beleids- en activiteitenplan;
• de begroting van het lopende jaar (bedragen incl. BTW);
• zo mogelijk de begroting van het volgend jaar (bedragen incl. BTW);
• de twee meest recente balansen en resultatenrekeningen (financieel jaarverslag);
• een gespecificeerde opgave van de kostenbegroting en/of offertes van het project waarvoor u een bijdrage vraagt;
• een financiering-/dekkingsplan (ook in te vullen bij vraag 3.1 en 3.2 op formulier);
• relevante documentatie over uw organisatie en activiteiten;

Kort aanvraagformulier (Microsoft Word)
Uitgebreid aanvraagformulier (Microsoft Word)
Noot: Microsoft Word formulieren kunnen worden geopend met Word 2003 of hoger

Kort aanvraagformulier (Adobe PDF)
Uitgebreid aanvraagformulier (Adobe PDF)
Noot: PDF formulieren kunnen worden geopend met het gratis verkrijgbare Adobe Reader. Download

Heeft u vragen over het invullen van dit formulier, dan kunt u contact opnemen met

Secretaris: Mevr. I. Verkaaik-Hogervorst
Telefoon: 06-51959218
Mailadres: inekeverkaaik@planet.nl